lauantai 4. lokakuuta 2008

Päivä 2

2.päivä, torstai

Kello 9.01

Mandy ja Ian ovat menneet yhdessä suihkuun.

”Kiva herätä isovelin tiedotuksee, et suihkust tulee lämmint vettä…”, mietiskeli Ian.

”Niin.. mut mä oon kadottanu saippuani… Voinks pummii sult?”, kysäisi Mandy.

”Totta kai”, tokaisi Ian.


Kello 9.15

”Vain elämää ei sen enempää, mut onni käy, ku suihkusta lämmintä vettä saa”, lauleskeli Andrew hilpeänä.

Kello 9.27

Brandy on alkanut laittaa aamupalaa. Hän vain ei ole niin varma, kelpaisiko paahdetut leivät kaikille.

Kello 10.36

”Anteeksi se eilinen… Ei mun olis pitäny mennä vitsailee Hughille”, Rachel pyyteli anteeksi.

”Ei, sähän kerroit sille vaa vitsin. Ettehän te ees halaillu tai mitää. Mun ei olis pitäny mennä syyttelee sua”, vastusteli David.

”…Eli me voidaan sopia, et me ollaa sujut”, kysäisi Rachel.

”Just niin”, myönteli David.

”Mä toivon, et sä ymmärrät, kuinka pahoillani mä oon”, kuiskasi David Rachelille.

”Totta kai.”

Kello 11.08

Ian on tullut päiväkirjahuoneeseen kertomaan bileistä.

”Ne oli kyl ihan hauskat bileet”, Ian kertoi

Tapahtuiko siellä mitään yllättävää?


”Eipä oikeestaa…No ehkä se, että David suuttu Rachelille, mut onhan nekin jo sopinu. Ne olis kyl toosi söpö pari”, tuumiskeli Ian.

Kello 14.00

Päivää asukkaat, täällä Big Brother. Viikkotehtävänne alkaa… Se on seuraavanlainen: te ette saa syödä lihaa, kalaa. Ettekä te saa myöskään tupakoida, juoda kofeiinipitoisia juomia tai juoda alkoholia. Terassille on myös tuotu kolme kuntoilulaitetta. Mikä on panoksenne? Sen pitää olla 20% viikkobudjetistanne.”, kajahti Big Brotherin ääni.


Terassille tuodut kuntoilulaitteet

”Kyl toi 99 panos vois olla ihan hyvä…”, ehdotti Ian. Tytöt nyökkäilivät.

”Mut me joudutaa olee mitä.. VIIKKO ilman röökii!”, vastusteli Andrew.

”No pahaltahan se tuntuu, mut kokeillaa”, yritti Nelly.

”Kyl mä pystyn olee ilman röökii – oon ollukki kaks viikkoo”, ilmoitti Mandy topakasti.

”Kyl mäkin oon ollu puoltoist viikkoo tupakatta”, kertoi David.

”Nii mäkin”, säesti Nelly.

”No otetaanko se 99% panos?”, kysyi Hugh hermostuneena. Kaikki nyökyttelivät.


Kello 14.26

Brandy, Nelly ja David keskustelevat viikkotehtävästä.

”Tää on oikeestaa hauska tehtävä”, tuumiskeli Nelly.

”No joo paitsi, et meidän tupakat vietiin”, harmitteli David.

”No ei se nii paha oo”, vastusteli Nelly.


”Kyl me täst selvitää”, lohdutti Brandy.

”Nii, ei me tätä tehtävää hävitä”, lausui Nelly mietteissään olevalle Davidille.

Kello 16.49

Mandy on tullut puhumaan viikkotehtävästä päiväkirjahuoneeseen.

”Siis tosi hauska tehtävä”

Oliko 99% panos liikaa?


”Ei, ei lainkaan! Kyl tää onnistuu, ei se oo ongelma”, kiirehti Mandy tokaisemaan.


Kello 17.24

Andrew ja Nelly puhuvat viikkotehtävästä.

”Uskotko, et me selvitää täst?” kysyi Nelly.

”No miksei? Ei tää nyt oo paha, ellei sorru”, tuumiskeli Andrew.

”No nii, siis eihän tää.. mahdotonta ookkaa”, myönteli Nelly.

”Kenen veikkaat sortuvan?”, kysyi Andrew.

”Vissii mä oon se, joka sortuu”, naureskeli Nelly ja jatkoi vakavana: ”Hymm… vaikee sanoo.”

Kello 19.07

”Mä tarvin kahvii”, valitti Ian.

”Totta! Se olis niin hyvää”, Mandy jatkoi innokkaasti.

”Olis kyl ihanaa juoda kahvii..”, mumisi Mandy jatkoksi.

Kello 20.41

Nelly, Brandy ja Hugh ovat tulleet ulos katsomaan tähtiä.

”Onpa kaunis taivas”, huokaisi Nelly.

”Kuukin on niin iso ja kirkas!”, Brandy jatkoi.

”Eiks toi oo Otava?”, kysäisi Nelly.

”On se, siin on seitsemän lähtee… Mut mun täytyy mennä treenaa”, tuumasi Brandy.


”No piditkös bileist?”, kysyi Nelly ajatuksissaan olevalta Hughilta.

”Kivathan ne oli”, mies mumisi.

---

”Pakko kysyy, mut kuka ärsyttää sua eniten?” jatkoi Nelly kysymisiään.

”Ehdottomast David… ja naisit Davidii nuoleskeleva Rachel”, Hugh vastasi heti.

”Entä sua? Kuka ärsyttää sua?”, kysyi puolestaan Hugh.

”En tiiä… Andrew ja sä ootte ne mukavimmat”, vastasi Nelly katsellessaan tähtiä.

”Kiitti…”, Hugh vastasi imarreltuna.

Kello 20.58

Brandy on tullut juuri treenaamasta ja Andrew on innostunut hyppimään sohvalla. Mandy ja Ian ovat täysin toistensa lumoissa.

”Koht saadaan ruokaa! Koht saadaan ruokaa!”, huusi Andrew.

”Mitä sä, Rachel, kokkaat?”, Brandy kysäisi.

”Salaattii ja perunalettuja”, kuului vastaus.


Kello 21.30

Brandy on tullut päiväkirjahuoneeseen.

”Oonpas mä nyt täynnä. Liikunta ja ruokailu heti sen jälkeen ei tee hyvää…”, tuumiskeli hän.

Onko tehtävä luonnut jännitteitä?


”No Hughin ja Davidin välit on kiristyny, tosin kyl niil varmaa oli jo alussakin jotaa vihamielisyyksii…”, vastasi Brandy.

Kello 21.47

Asukkaat ovat ruokailun jälkeen tulleet sohville.

”Hei rajottakaa nyt vähä!”, huusi Andrew naureskellen.

”Pari löyty heti… Tämähän on enemmin deittiohjelma, ku mikään Big Brother”, lausui Hugh Rachelille.


Kello 22.16

Hugh on tullut päiväkirjahuoneeseen.

”Siis David syö mun hermoi!”

---

”Ihanku se olis jotaa erikoist, ku sil on Rachel!”, hän kiljahti hetken hiljaisuuden jälkeen.



”Mä tuun hulluks!”, huudahti Hugh uudestaan ennen lähtöään päiväkirjahuoneesta.


Kello 23.18

Asukkaat käyvät nukkumaan, Nelly viimeisenä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

what happened to the other one?

Anonyymi kirjoitti...

Hyvältä vaikuttaa , paremmaksi menee :)