lauantai 8. marraskuuta 2008

Päivä 4

4. päivä, lauantai


Kello 9.46

Oli Rachelin vuoro laittaa aamupalaa.


Kello 10.08

Rachel, David, Ian, Andrew ja Nelly ovat vielä syömässä.

”Mitä teil on ikävä ulkomaailmast?”, David kysyi.

”Mä kaipaa ainaki mun kavereit, tietty”, vastasi Andrew heti.



”Tääl ei oikee viitti tehä mitään yöllä, ku kamerat kuiteski kuvaa…”, totesi Nelly hiljaa.

”Totta! Mut porukka pienenee ja tunnelma tiivistyy!”, naureskeli Ian.

”Mitäs sä ja Rachel muuten teitte sviitis?”, kysäisi Andrew pilke silmäkulmassa.

”No eipä oikein mitään…”, vastasi David salaperäisesti.


Kello 10.12

Aamupalapöydässä keskustelut jatkuvat vielä.

”Ootteks te katunu mitään suhdetta?”, Andrew kysyi tytöiltä.

”Jos on pakko myöntää, nii joo. Olin kerran kamujen kaa baaris ja sitte aamul huomasin, et vieres oli ihan komee mies. Sit meittii alko pelottaa, et jos mä pamahtaisin paksuks. Onneks nii ei käyny. Se äijä pelotteli, et sen äiskä saattais pakottaa sen äijän kihlautuu mun kaa, jos mä olin paksuna…”, Nelly myönsi vaisusti Rachelin haukkoessa henkeään.


Kello 12.00

Kaikki asukkaat ovat kokoontuneet sohville kuuntelemaan Big Brotherin määräyksiä.

Hyvät asukkaat! Poikkeuksellisesti tänään on siivouspäivä. Nelly, sinä imuroit. Hugh, Brandy ja Mandy, te menette petaamaan makuuhuoneen sängyt ja siivoatte sen. Rachel, sinä siivoat keittiötasot. David puolestaan putsaa suihkut. Andrew tyhjentää sekä täyttää tiskikoneen. Ian valvoo, että kaikki siivoavat”, kuuluivat ohjeet.



”No niin, eikun hommiin!”, Brandy kannusti innokkaana asukkaita.

”Oletpas sä innokas, vaik sähän petaat sängyt”, Ian kiusoitteli.



Kello 12.16

Asukkaat aloittivat siivouksen.

”Siis… tossa on toi punain nappi… Höh se ei käynnistyny!”, Nelly tuskaili imurin kanssa.

”Eiks siin oo muita nappuloit?”, Andrew kysäisi.

”No onhan täs sit toi siniin nappi…”, Nelly vastasi nolona. Ja siivous pystyi alkamaan!


"Hahaa! Nyt mä tajusin!", Nelly riemuitsi.


Kello 12.18

Hugh, Brandy ja Mandy siivosivat makuuhuoneen. Hugh vihelteli hilpeänä Dirlandaata.

”Mehän voitas mennä laittaa jotaa syötävää…”, Mandy ehdotti laitellessaan peittoja.

”Joo, juustovoileivät kelpais varmaa kaikille”, Brandy ideoi. (Brandyhän oli talon kokki.)



Kello 12.20

David putsasi suihkuja.

”Wuhuuuu! Kohta valmist…”, hän tuuletti.


Kello 12.46

Brandy laitteli juustovoileipiä ja Mandy ja Andrew ihastelivat kovin siistiä taloa. Ian tarkkaili tuolilta käsin siivouksen sujumista.


Kello 13.02

Andrew, Mandy, Nelly, Rachel, Brandy ja Hugh söivät vielä leipiään. Ian ja Hugh söivät jo leipänsä.

kaa seurustella, mä olin ollu ihastunu siihen jo jonkin aikaa. Sitte Bill ja sen kaverit alko kiusata mua ja syyttää huoraks”, Mandy kertoi.

”Pojat on aika tarkkoi kunniastaan”, myönsi Andrew.


”Mua ei onneks kiusattu, mut mä tein joskus opeille kepposii. Kerranki mä
lukitsin vessan ovet. Talkkarihan siinä jouduttiin kutsumaa”, kertoi Nelly.



Kello 13.07

Jo ruokansa syöneet Ian ja Hugh keskustelivat talon naisista.

”Brandy on näist naisist kivoin. Huolehtivain ja lämmin”, hehkutti Hugh.

”Mielipiteensä kullakin…”, toppuutteli Ian ja jatkoi: ”Mä pidän eniten Mandysta – yllättäen. Sen kaa mä tuun juttuu.”




”Oispa tääl enemmän naisii… Rachelin vois korvata vallanhyvin”, Hugh huokaisi. Ian katsahti Hughia ja pysyi hiljaa.



Kello 15.17

Nelly on kutsuttu päiväkirjahuoneeseen. Pian alkoivat kuulua Big Brotherin ohjeet:

Sinä saat käyttöösi 100 simoleonia. Niillä rahoilla voit käydä kaupassa ja ostaa teille ruokaa. Et voi ottaa ketään asukasta mukaan.”


”Oi kiitos! Ihanaa! Kiitos, isoveikka!”, Nelly riemuitsi.


Kello 15.28

Nelly päästettiin kauppaan. Nyt hän onkin tutkailemassa innokkaana pakastelaatikkoa.

”Täytyy muistaa, ettei lihaa voi ostaa…”, Nelly huokaisi.


Kello 15.36

Nelly maksoi ostoksensa. Ostoskoriin tuli:

sipsipussi (3,50$)

4 kanisteria tuoremehua (9,20$)

2 pussia ruisleipää (3,75$)

2 pussia kauraleipää (3,60$)

paketti muroja (2,25$)

paketti kaurahiutaleita (2,30$)

2 kiloa vehnäjauhoja (6,80$)

2 pakettia tomaattia (3,00$)

2 purkkia hedelmäsäilykettä (5,90$)

0,5 kiloa kiiviä (3,65$)

8 purkkia jogurttia (7,29$)

2 pakettia teetä (7,30$)

kilo banaaneja (9,35$)

770 g mandariineja (6,85$)

2 kurkkua (5,60$)

340 g omenoita (7,50$)


Kello 19.00

Asukkaat ovat kokoontuneet sohville kuulemaan, ketkä ovat häätöäänestyksessä.

Tällä viikolla häätöäänestyksessä ovat… Andrew ja…. Hugh”, kuului Big Brotherin kuulutus. Katseet kohdistuivat Andrewhen.

”Ei nyt aleta itkeä”, Andrew lohdutti vaisusti.


”Kauheeta. Meistä joku lähtee jo nyt”, Mandy kiljahti surullisena.


Kello 20.08

Nelly meni ulos heti isoveljen tiedotuksen jälkeen. Mandy liittyi hänen seuraansa.

”Voinks tulla tänne?”, Mandy kysäisi.

”Juu tietty. Mä tartten tuulettumista just nyt”, Nelly vastasi.




”Mua surettaa jo valmiiks Hughin puolest”, Nelly tokaisi vakavana.

”Mä en tiiä, mitä sanois. Siis nyt jo joku.. lähtee”, Mandy säesti.

”Mul on KYLMÄ! Mä meen sisälle…”, Nelly kertoili.



Kello 20.17

Nelly ja Brandy keskustelivat keskenään kaikenlaisista kommelluksista. Hugh otti kahvia.



”Apua! Hughilhan on muki! Ja kahvi on kielletty! Hjelp!”, Nelly huolestui.




”Sä pilaat viikkotehtävän!!”, Brandy pelkäsi.

”Hiljaa, mä juon nyt! Mulle se on se ja sama..”, Hugh mutisi.

”Mikä sua riivaa? Miks sä nyt suutuit?”, Nelly tivasi.

”Mulle se on se ja sama voitatteks te tän viikkotehtävän, te haluutte mut kuiteski ulos!”, Hugh kiljahti väsyneenä.

Hugh, tule päiväkirjahuoneeseen…”, kuului kaiuttimista.



Kello 20.31

Onko sinulla jokin hätänä? Mistä käytöksesi johtui?”, Big Brother kysyi.

”En mä tiiä… Mua väsyttää ja… Kaikki VIHAA mua!”, Hugh valitteli.

Hugh, sinä menet nukkumaan nyt. Voit tietenkin käydä vielä pesemässä hampaat ja vessassa”, kuului Big Brotherin ohjeet.


Kello 19.32

David, Ian ja Andrew keskustelivat sohvilla.

”Mikäköhän Hughiin iski?”, Ian ihmetteli.

”Luulen, et se jännittää ihan liikaa… Se on laittanu kaiken tähä pelii”, Andrew tuumiskeli.


Kello 19.46

Hugh meni nukkumaan. Brandy halusi mennä katsomaan häntä.

”Nuku hyvin, Hugh”, Brandy sanoi nukkuvalle Hughille.


Kello 20.17

Nelly, Andrew, David, Rachel, Ian ja Mandy kokoontuivat sohville.

”Hugh meni nyt nukkuu…”, Nelly informoi.

”Missä sitte Brandy on?”, kysäisi Mandy.



”Se meni kans makkarii”, Nelly tiesi.



”Toivottavast ei menny viikkotehtävä mönkään” Mandy huolestui.

Se selviää sitte”, Nelly sanoi yrittäen kuulostaa leppoisalta.


Kello 20.36

Hughin käytös puhutti yhä Andrewta ja Mandyä.

”Tietysti kaikki tekee virheit, mut tää… Mua ärsyttäis ihan mielettömäst, jos tää viikkotehtävä ei onnistu!” Mandy sanoi Andrewlle.

”Samat sanat, jos nyt ees jatkan tääl enää”, Andrew sanoi.


Kello 20.52

Rachel ja David kuhertelivat sohvilla muiden mentyä muualle.

”Onneks sä oot jäämäs”, David sanoi iloisena.

”Samat sanat”, Rachel naureskeli ja jatkoi vakavana: ”mä en selviäis tääl ilman sua.”



Kello 21.56

Asukkaat uupuivat ilmeisesti siivoamisesta. Kaikki asukkaat menivät Iania ja Mandyä lukuun ottamatta ajoissa nukkumaan.

Sä näytät hämäräs niin kauniilta”, Ian leperteli Mandylle.

”Ja sä näytät varmast komeammalt peiton alla”, Mandy vastasi kiusoitellen.


”Ian, toi kutittaa”, Mandy naurahti peiton alla.


”Mandy, sä oot… nii kaunis”, Ian totesi uupuneena.

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä bb, kirjoitusvirheitä ei ole paljon ja muutenkin hyvä. Milloin uusi osa tulee?

Anonyymi kirjoitti...

Oikein mukava osa, jaksoin lukea, vaikka väsyttikin hieman 8D

Anonyymi kirjoitti...

Kivan osan teit 8D
Olis aika kiva jos Mandy tulis raskaaks x) En huomannut kirjoitusvirheitä ollenkaan.
Odottelen jo uutta osaa <3

Anonyymi kirjoitti...

huomasin pari kirjotuvirhettä , hyvä osa/päivä , ärsyttää tuo Huckin käytös :)

Anonyymi kirjoitti...

linkitin pyynnöstäsi ja hyvältä vaikuttaa :D

Anonyymi kirjoitti...

Kohtalostani on ilmestynyt 2 osa , voitko tulla tsekkaa ja kommentoimaan :) ?
Täs on se osote : n1ghtmare.vuodatus.net

Anonyymi kirjoitti...

Oo.. Huomasin että olit linkittänyt BB:ni. Kiitos, vaikket vastalinkitystä pyytänytkään, linkitän sinut kuitenkin, jos sopii? =)

Anonyymi kirjoitti...

Minulle Kultasuohon ilmestyi 4.osa :) Tuu lukemaan ja kommentoimaan, jos on aikaa/kiinnostusta :D

Anonyymi kirjoitti...

Big Brotheristani on ilmestynyt 3 päivä , käyppäs tsekkaamassa ja kommentoimassa :)
Myös nimesämisperustelut ja häätöäänestyksen oon lisänny , voit ettiä ne sieltä sivulta :)
Muista äänestää :)